Naar de hoofdinhoud
Portal gebruikersbeheer
Joren de Ruig avatar
Geschreven door Joren de Ruig
Meer dan een jaar geleden bijgewerkt

Het portal gebruikersbeheer maakt het mogelijk om één of meerdere medewerkers admin-rechten geven. De admins in de portalomgeving kunnen gebruikers beheren.

Je vindt het portal gebruikersbeheer via het instellingenscherm van de portal.

In het gebruikersbeheer kan een admin:

  • Gebruikers toevoegen en uitnodigen in de Portal

  • Rechten beheren door rollen toe te kennen

  • Gebruikers aanpassen en blokkeren

  • Multifactor authenticatie van gebruikers resetten

In het onderstaande scherm kan een admin rechts naast een ''Gebruiker'' op het pennetje klikken, dan opent een volgend scherm waarbij de beheeropties zichtbaar worden.

let op: om een nieuwe gebruiker aan te maken dien je deze eerst aan te maken als contactpersoon.

Gebruikers met de gebruikersrol ''User'' hebben geen rechten voor gebruikersbeheer en ook kunnen deze geen wervingscampagnes goedkeuren voor publicatie.

Vragen?

Neem contact op met het Support
Mail: support@brockmeyer.nl
Bel: +31 (0)33 820 02 58

Was dit een antwoord op uw vraag?