In de nieuwe release voor de Brockmeyer Jobmarketing Portal hebben we enkele nieuwe functionaliteiten die we in dit document graag uitlichten. Bijna alle verbeteringen komen voort uit feedback die we van onze klanten hebben ontvangen.
Uiteraard zijn we enorm blij dat klanten de moeite nemen om ons feedback te geven. Als het even mogelijk is voeren we verbeteringen die jouw leven makkelijker maken!
We hebben de volgende toevoegingen en verbeteringen doorgevoerd:
AI Vacaturegenerator
Home page
Enkele kleine verbeteringen
Hieronder vertellen we je puntsgewijs meer over de verschillende veranderingen.
AI Vacaturegenerator
Aan het einde van de werkflow waarin je een campagne aanmaakt is nu de AI Vacaturegenerator toegevoegd. Deze functionaliteit stelt je in staat om een kleine beschrijving van de vacature te geven. Vervolgens schrijft onze AI een vacaturetekst op basis van je beschrijving.
Het is bedoeld om je een basis voor je vacaturetekst te geven waar de belangrijkste onderdelen van een tekst automatisch worden gegenereerd. Uiteraard pas je voor een ideaal resultaat de tekst zo aan dat deze perfect aansluit bij jouw bedrijf en de vacature die je wil vervullen.
Dit systeem werkt perfect samen met onze vacatureverbeteraar. Deze analyseert een gegenereerde (of door jou opgestelde) tekst op ‘push en pull factoren’ die relevant zijn voor het gekozen functieprofiel. Zo kun je controleren of je alle voor een kandidaat relevante arbeidsvoorwaarden ook hebt genoemd. Zie je dat je een belangrijke voorwaarde hebt gemist in je tekst maar bied je deze voorwaarde wel? Noem hem dan zeker in je vacaturetekst!
Home page
Wanner je inlogt in je Portal kwam je in het verleden uit op je campagneoverzicht. Uiteraard handig, maar we merkten dat we qua informatievoorziening ook een stap vooruit konden zetten.
Daarom hebben we de home page toegevoegd. Deze stelt ons in staat om relevante artikelen, zoals deze release notes, gemakkelijk met je kunnen delen. We hebben daarom een kennisbank beschikbaar gemaakt die we voor deze doeleinden kunnen gebruiken. De inhoud is nu nog beperkt maar we zullen de komende tijd zullen steeds meer artikelen toevoegen, dus hou de kennisbank in de gaten!
Verder hebben we infoblokken toegevoegd die ons in staat stellen om artikelen die je normaliter op onze website vindt te tonen in de Portal. We denken dat we geregeld relevante artikelen delen waarmee we niet al onze klanten bereiken. We helpen je graag met het optimaliseren van je wervingsproces en hebben op deze manier een extra manier om je te informeren of inspireren.
Ook staan de contactgegevens van ons supportteam nu op de home page. Soms konden klanten niet gemakkelijk vinden hoe ze met ons in contact konden komen voor vragen of hulp bij het gebruik van de portal. Dit hopen we zo makkelijker te maken.
Kleine verbeteringen
Performancedata inzicht
Deze zijn nu ook in een versimpelde view in te zien en gemakkelijk te kopiëren. Zo kun je bijvoorbeeld de resultaten van een campagne plakken in een Excel sheet om zelf vergelijken te maken en analyses te doen. In het performanceoverzicht van je vacature vind je nu de knop ‘Stats’.
Als je daarop likt opent een pagina met een simpel tabeloverzicht van je performancedata. Met de knop ‘kopieer voor Excel’ kopieer je de tabel en kun je deze in een eigen Excel sheet plakken.
Wederom een stuk klantfeedback waarvoor we jullie hartelijk danken!
Top Channels locked on top
Sommige klanten meldden dat ze in het kanalenoverzicht standaard zochten naar enkele van de meest verkochte kanalen. “Kanalen die ik bij elke vacature inzet, waarom moet ik die elke keer opzoeken?”. Goede vraag, en daarmee goede feedback.
Daarom hebben we nu als eerste stap gezorgd dat enkele van de meest bestelde kanalen als ‘Top Channels’ gelockt staan boven in het kanaaloverzicht. Met één klik zit LinkedIn nu in je winkelmandje.
Filters op campagneoverzicht vastgehouden
Wanneer je in het campagneoverzicht filters had ingesteld, naar een specifieke vacature navigeerde, en vervolgens terugging naar je overzicht waren alle filters vergeten.
Een klant meldde ons dat dit enorm onhandig was omdat hij geregeld rondkijkt in verschillende campagnes vanuit die lijst. Volkomen begrijpelijk, dus dit probleem hebben we opgelost.
Zo zien we weer hoe zeer het helpt om van klanten te horen hoe zij met onze Portal werken en tips te krijgen over waar we kunnen verbeteren!
Dat waren de wijzigingen in deze release. We werken hard door aan verdere toevoegingen en verbeteringen. Als je feedback hebt, of wensen die de Portal kunnen verbeteren, laat het ons weten!
Team Brockmeyer